Pages

Tuesday 30 October 2012

REVIEW : Crazy Little Thing Called Love

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...

Sa wa dii kraapppp @ Sa wa dii kaa.. 

Sabai di mai ?? phom sabai di .... (*pahampahamjolah) .. haih , napa c bibie .. demam thai ka sudah.. Demam tu xdok la tapi aku sudah jatuhcinta dengan movie ni ..


Crazy Little Thing Called Love .. waahhaa... si bibie jiwang (*bluerk) #ada la sikit.. best woo movie ni .. komedi romantik .. aku bagi ranting  ...... berbintang-bintang-bintang... , nampak tak keterujaan ku mengatakan movie ni bestt gilak..ngehehehe..

bibie , Siapa pelakonnya ?? (*buat suara baby rengek2 minta susu ) =.=' 

P'Nam (pimchanok leuwisedpaiboon  (*macam mana nak sebut ni )


p'Shone ( Mario Maurer )

hebatkan.. memang first2 jak tu kalau di tengok muka si P'Nam hodoh  , gelap tapi cute hapa.. tapi.. gara-gara dia admire sama si P'shone semenjak dari tahun pertama lagi.. terus dia berusaha jadi cantek...Macam ni ..

Thumbs up P'nam....

antara scene2 yang menarik masa menonton movie ni..

1# Si P'nam akhirnya meluahkan rasa cintanya sama si P'shone.. tapi time ni si P'shone ada gF suda... T.T (*tangkap leleh seyh time ni )


* sila nangis sekarang ...  (T.T)


#2 time ni si P'shone baru maw meluahkan tapi datang pula kawan si P'shone , maka tak jadi la si P'shone meluahkan sama si P'nam... (*baru aku tahu , si P'nam tidak bertepuk sebelah tangan , tapi tepuk dua tangan..haha..si P'shone pun rupanya suka sama si P'nam..haha)


3selepas beberapa tahun si P'nam dan si P'shone tak jumpa



weihh.. ada lagi ... 


# masa si P'shone mula jatuh cinta sama si P'nam , dia mula menanam bunga rose putih.. sampai la mekar tu bunga rose baru dia bagi sama si P'nam . tapi si P'nam masih blurr lagi masa ni..
(*suweeeeetttttt nyyee , bagi aku la P'shone bunga tu .. :3 )

 hah..macam mana .. best tak aku cerita ni.. ada yang tak sabar maw tengok cerita ni... movie ni da lama da pun tapi mungkin aku jak yang kelambatan...kamu cari la sendiri dekat youtube atau mana2 sumber yang boleh didapati...(*kejamnya ko bibie xmaw bagi link)..okeyh la.. atas permintaan ramai (*haha ramai ke??) .. aku bagi link untuk download movie..sebarang ketidakbolehpakaian link ni harap jangan marah kat patik yerr..



okeyh , sila ucap khobkun ka sama aku sekarang... haha.. yang dibawah ni pulak scene yang paling suweeettt sebab asal aku mahu tengok ni movie ni mesti  aku akan ulang ulang ulang dan ulang part ni jak * bibiejiwanglagi.. ngehegeheg




Selamat menonton ... Sebagai penutup .. (*habis tisu lapairmatayangtakturunturun)









No comments:

Post a Comment