Pages

Wednesday 24 October 2012

hai hai hai

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh

Rindu tak ngan aku ... agak lama sudah bersawang ni blog kn.. kalau ada labah-labah , cicak , lipas .. mesti sudah menapak di blog aku nie kan...Okay, sebenarnya daku merajinkan diri untuk menaip dan berkongsi sedikit sebanyak apa yang berlaku selama hampir sebulan aku tak berblogging ni... Meh sini aku cerita satu-satu..

1. I OFFICIALLY STUDY AT UUM
Aku da sebulan dah duduk kat UUM ni , sepanjang sebulan ni la aku busy memanjang.(busy la sangat).. hehe,okay kira busy la kan..Yalah, kalau dekat KUIS dulu , jarang berprogram tapi dekat sini amatlah kena merajinkan diri untuk berprogram walaupun sebenarnya diri ini amat malas da..Course aku kat sini "Ijazah Sarjana Muda Sains ( Multimedia ) .. xda kena mengena pun course yang aku ambil masa diploma dulu hokay..baru la aku paham " What Is Programming ??" tapi masih blur2x lagi sebab aku masih tak pandai main coding2x ni..takpa, aku kan budak baru belajar...

Jom terbang ~ 


with Unie 
- kawan yang sentiasa berkejar-kejaran ke kelas -

2. Abang Fawwaz Sudah Pandai Pesu'
Fawwaz ( anak buah aku ) dah pandai pesu la weii.. woii bibie apa tu pesu ?? susah la aku nak terangkan , macam mana ya, erm baby yang baru pandai nak merangkak-rangkak  bergerak dari satu tempat ke satu tempat .. paham x ??? buat-buat paham ajolah...aku sebagai makcik yang paling teruja amat la gembira dengar berita ini daripada ibunya..alalala mesti comel..

- Fawwaz Zhaqirin , da pandai duduk la :) -



nie la yang aku masukkan Pesu' tu ... 
paham daa..


3. Kakak Aku Nak Kawennn....
Ya Allah , best nya dengar berita ni.. tapiii... aku tak dapat attend la masa kakak aku kawin.. mana taknya , dya kawin masa aku tengah final exam..wallaweii...napa la tak tunggu sampai aku balik..aku ni kira orang penting dalam majlis kawin tu taw.Bluerk.tapi biarlah..doa dari jauh je la.

4. Rosalinda Ayammorrrr..
percaya atau tidak , aku ikut menari weii anjuran DPP .. dapat tema america latin .. hah, amekaw.. baru yang kena budak semester 1 .. hah, aku la tu antaranya..bayangkan badan kayu ni menari atas pentas, buruk nohh jadinya...naseb baik pakai mask, tak la malu sangat.. harap-harap tak dikenali la aku sangat. hehe .. lagu tema Rosalinda ni la background music ni.. kami dapat no.3 walaupun tak di umum masa tu penyampaian hadiah tu.. ko hahdo ?? 

 ce teka mana aku ..??
okay , the dancer Rosalinda Ayamorrr

5. Kawan Baruu.
seperti biasalah , tempat baru .. kawan mesti pun baru... roomate pun best , sporting .. awal-awal perkenalan memanglah segan silu shy shy cat, pheuwww...tapi sekarang , dalam masa sebulan jak , kami da jadi adik - beradik .. apatah lagi , aku suka join program , bertambah ramai lah kawan baru ..tengokk betapa mesra nya aku ni. HahCummm .tapi aku ada perancangan, sebelum aku grade, aku nak  ada satu dua orang kawan dari Indonesia...YEsss, kenapa ... sebab aku suka dengar dorang cakap.. ala-ala macam aku tengah berlakon dalam sinetronjam dua tv3.Bluek.

 - with Unie & Wawa -

 - bergambar di cermin pun jadi la -


kawan baru ada.. kawan lama masih setia euw euw .. 
touching +.+'


Sudah cukup cukup sudah ,
Cukup sampai disini saja,

 aku kongsi apa yang berlaku dalam sebulan ni.. Ok la.. aku nak tengok cerita lepaskan tension dulu sebelum buat assignment yang berlambak-lambat tinggi membukitttt tu.. 

Pak Abu makan buah pelam,
okay, selamat malam..



No comments:

Post a Comment