Pages

Tuesday 14 February 2012

My journey Six hours

sila tekan play untuk dengar

assalamualaikumm w.b.t reader's..sihat ?? aku sekarang terlebiih sihat sudah..banyak suda di makan-makan sampai lupa badan bertambah KG. back to story , last week i went to KayKay a.k.a KOTA KINABALU. I'm here coz my nephew have an appoinment with Dr.Suhaila to checked his jantung at Hospital Likas. Oleh kerana Dr.Suhaila not sure about keadaan my nephew hearth, she need my nephew went to IJN next week to sergery.Nasib baik la masa tue aku ada exam MUET , Kalau tidak , boleh sudah aku g KL attend kak hajar kawiinn.
Perjalanan yang mengambil masa 6 jam ni untuk sampai di KK,amat memeningkan , naik bukit turun bukit , jalan raya yang bengkangbengkok dan membuatkan aku tiduur sajja dalam kereta sebab tidak maw muntah and telinga berdengung-dengung..Sampai di Kundasang terus segar mata sebab perubahan cuaca dari panas ke sejuk.Sampai di KK kira-kira jam 4 pm and terus check in di hotel tabung haji

Di KayKay , aku tidak sempat mahu jejalan-jalan kesana kemari shopping2...ikut kan hati , maw pergi One Borneo , Suria Sabah , jumpa kazen saya,jumpa kawan saya  ... tapi susahlah maw buat benda tu , sebab keadaan my nephew yang tidak boleh lagi dibawa ke tempat yang ramai orang..Teringin jugak mahu jalan sorang d bandar KK like orang Stup***  tapi bila difikirkan disini tempat orang , banyak orang , ini KK bukan Sandakan..so, takut la pandai jalan jak tapi tidak tahu balik hotel macam mana.. Nasib Baik la abang saya yang baik hati ini mengerti perasaan yang melanda diri adik nya ini ( cehh..) .. abang saya membawa la kami sekeluarga g jalan-jalan around KK tu, walaupun hanya duduk dalam keleta sahaja..

banyak-banyak tempat menarik di KK , kawasan air yang mencuri tumpuan abang saya ni..jadi di Tanjung aru and Taman awam sajja la kami pergi.kasiaaannn seyh..My parents,my sis in law and my nephew stayed in car while my brother and i photoshoot at beach. 

Yang paling tidak lupa , si bunga mawar ( sila rujuk gambar di bawah ) , Cantik bangattt .. kepada Cik deyHa , if kamoo datang sandakan lagi bawakan bha bunga mawar di kundasang tu..abaikan request yang mengarut ni Eda..

Yezza, i love this pixx..pandai abang saya catwalk , percaya atau tidak.. aku yang take picture ini..
sila jangan muntah yeah

introduce my Brother : mohdkhairulredzuan

Teropong pulau-pulau yang ada di Tanjung Aru..
ermm, ada ka pulau..?? layan jak la

pixx yang kedua yang terbaik yang pernah aku hasilkan
okay , sekali lagi jangan buat-buat muntah ok

tekatekitekateko
banyak-banyak bunga,
bunga apa bibie suka,
answer : bunga mawar 

teka teki diatas ini abaikan okay sebab tiada kena mengena punn..

 Oh Tidaakk.. i love Mawar
mahu beli tapii takut sampai sandakan terus layuu ataupun gugur bunga nya

 My Rose , Mawarku ...
ai lebiuu ..

 Strawberry yang Sedap dan Manis
Next time aku Ngaapp ko lagi..

 My favourite fruit
king of fruit - Mr Durian
   Queen of fruit - Mrs Bibie   

 ( bluerkk , menyampah )

 My daddy my hero ,
     at - Kundasang ( huu ,sujuk-sujuk di sini )

 okay , dua orang di tengah-tengah tu bukan maw bunuh diri k,
memang ada laluan pasir di situ..
hampa tak dapat pergi situ

Kasih tinggal kenangan di Pasir tanjung aru..

 wokey  , Selamat tinggal kaykay..
next time jumpa lagi
bhaiiiiiiii

notakaki : sorry to say if my english " hancuss" , Exam Muet around the conner .. i've no mood to prepared.




No comments:

Post a Comment