Pages

Wednesday 3 March 2010

Hari iNi daLam SeJarah..huhu

3 maC 2010...paper EnG..start jam 9 smpi 11.30...aQ,uNie n Ana bgun lmbat oo..kmi bgun jam 8.30am..bayangkan kmi 3 ada masa stgah jam utk bersiap...mn lg x mndi nya..c unie blom iron bju lg..s2dy pun ala kadar jak....so,kmi wat mn yg smpat huhu..so,8.59am kmi grak p PKK dgn langkah yg panjang dan mmbw ati yg bdebar-debar..Dup..Dup..smpai jak d luar B.O.T..c unie tertinggal kad Matrix..adoii....tpksa dia naik atas ambil kad matrix nya..da lah tgkat 10 bilik kami...unie..unie..dlm jam 9.12am bru c unie smpi d pdg lpas dya brlari amik kad matriks nya...smpai jak di Pkk..kmi 3 pkir kmi kena saman oleh JPM ,c ana bg kluar sda rm15(rm5 sorang ) utk byr saman sbb tem 2,ana jak yg  bawa duit..aku n unie xbw duit ..gerigau kan..hahah :) ,rupa-rupanya saman 2 bkn utk kmi ..saman 2 utk org yg x lengkap cara pmakaian nya...malu btol la..pastu org JPM suh kmi masuk pkk..tem 2 suma org da mula mnjawab...aku da lah org pertama masuk..trus jak g dpn tmpat sllu kmi duduk 2...skali tgk blkg dorg unie n ana xda..adoii...tmblah grigau...da lah aku p tmpat bdk Ai..eran btol org tgk aku...da la pkk 2 bsr..aku p plg dpn pastu patah blik p blkg skli..nda jumpa paper enG kn..btol..tahan muka jak tem tu bha..skli aku p blkg..ana sda ada tmpat duduk aku n unie lg..tgk2 mcm xda tmpat..adoii..mnunggu kmi pngawas exam...sda la dblkg..wat bising lg..tkanan bdk llki 2 aku wat bising..pngawas exam 2 pkir kmi kena BAR...rupanya lmbat..kena marah joo...nasib baek pengawas exam 2 baek ati,dya cari kan kmi tmpat klu nda mcm patUng la 2 aku dblkg smpai nangis2...burok btol...skli dpt tmpat,suma org tgk laen ngan kami..agak-agak la..sda lah kmi pompuan...macam lain pla pompuan lmbat bgun..2 la kes malam exam 2,tdor pkul 3.30pg...lps discuss sm kak zie subject Eng ne dpt line trus lyan FACEBOOK...brcrita lg ngan unie n ana..gelak2..makan roti lagi...top2 lmbat bgun..terlepas subuh oo...alhamdullilah...bole lah jawab...pas jak paper Eng..smua org sindir..malu3x...

No comments:

Post a Comment