Pages

Monday 30 July 2012

hip hip horrey !

Assalamualaikum dan salam Ramadhan



< aci ka kalau aku letak gambar ni besar gedabak.. >

haa hehe intro entri mesti cakap "dah lamaaaa tak update blog".hah sudah, lupakan intro tu. memang setiap masa pun 'dah lama tak update" :b update bila ada masa jak padahal hari-hari online jak pun

sebenarnyaaaaa, banyaakk sgt benda maw cerita dekat blog ni. tp internet, @ broadband nii, buat hal. LEMMMM sangat. Apa ka tidaknya , Broadband ni my sis baru jak bayar td jadi dengan senang hati aku hapdet laju-laju seperti sedia kala..

Sebelum aku cerita pasal hari konvokesyen 7 julai aghitue  next entry nanti .. aku maw cerita hari sebelum konvokesyen yakni pada raptai 6 julai.. buat sekelian kalinya selepas hampir setahun xjumpa .. melepaskan rindu ngan kawan-kawan rapat masa zaman study , laga-laga pipi .. berkongsi cerita yang dibuat selama hampir 1 tahun tak ketemu..

Laiii.. Laii .. Laiii 


Maw cuba try test effect Panorama yang ada dalam hp..

Bersama ustaz Don .. 
memang sporting Ustaz Don ni.. :)



One of my bff = Dilla Najwa
" gara-gara dia aku pandai kecek ganu..haha " 
aku ada .. Kau ada ??

My family ,my friends , my roomate, my teacher ... 

ntah apa yg lucu masa ni...

Ana & Unie 

Menahan malu sudah dorang ni sebab ada c dak din belakang tu..
nasib baek cantikk

aku pun tak taw napa dak unie ni tabek springsss sama aku...

 we again
lalalala ~

:)

berlatarkan rumahsewadulukala
we'r Farhanaini ... 
aku taw aku da makin gomukkss kat sini..

Singgah jap g SRA Pekan Bangi , melepaskan rindu sama ustazah-ustazah disana..
teringat masa praktikum dulu 

6 comments:

  1. best..semua tiada dlm koleksiku..dan ak pon menggiatkn tangan aku save gmbar..haha

    ReplyDelete
  2. hahaha....sila2 .. sy benarkn

    ReplyDelete
  3. bi,upload la pic konvo ai 2.. nk ngok..... pliz2 erh...:-)

    ReplyDelete
  4. ok.. pas ni b uplod.. tp b x bnyk gmbr ngan dak klas kite..

    ReplyDelete
  5. yg penting sya amat comel saat ini !!hahah

    ReplyDelete
  6. hahaha....sy akui nya dear..gara2 ko comel la aku suka gmbr ngan dak unie ni...

    ReplyDelete