Pages

Friday 18 May 2012

Eh , ada bungkusan la !

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh
 bismilahirohmannirohim....
 Last saturday , umi ku ajak g jemputan kawin jiran sebelah sebelah sebelah rumah.. sebelum pergi tue , tetiba si baby nangis la pulak nak susu then his mom sedang solat.So , my umi pun menyanyi-nyanyikan lagu untuk si baby sambil bagi dia minum susu.. Masa tu , keberadaan ku di luar rumah sambil menunggu my umi keluar dari rumah dan  pergi ke majlis kawin tersebut ( agak semangat disini ).
Oleh kerana agak lama untuk my umi keluar rumah , aku putuskan untuk stay diluar rumah dan bermain-main camera dengan  Pak Sony E ..

Hampir 10 kali snap aku bergambar bertemankan dengan Pak Sony E. Tiba-tiba..Saspen...saspen.. saspen
tit..tit..tit..tit... eeh , abang posmen datang la... aku yang memang sudah sedia duduk luar ni pun jumpa dengan abang posmen tersebut memang aku rasa kiriman tu aku yang punya sebab bungkusan yang aku dapat tu memang aku ada kirim sama orang kalau bukan si kawan ( Lia Julyana ) mesti si novelis ( kak fatimah Syarha ) .. Aku pun tak sabar-sabar menandatangani apa yang abg posmen tu suruh... dan abang posmen bagi bungkusan tu sama aku dan aku melihat bungkusan itu

Daripada : 


 Kak Fatimah Syarha , terima kasih Allah , Wo ai ni Allah , Sukur alhamdulilah tidak aku sangka secepat ini buku yang aku kirim sampai..padahal baru hari khamis hari tu aku g bank beli ini buku..


 Wahhh , bertambah teruja  siap ada sign lagi oleh husband and wife novelis ni..
Kak Fatimah Syarha & Dr. Farhan Hadi

 yezza , aku sudah dapatkannya , Alhamdullilah.. tak sabar mahu baca...
" Cinta High Class "

  
Memulakan pembacaan dengan mukadimah nya... Wahhh , sangat best Terujaaa lagii ...

notakaki : Novel sebarkan cintamu sudah khatam sekarang beralih ke novel Cinta high class pulak.. Terima Kasih kawan ( Syaqinur Ain ) sebab bagi pinjam novel , dalam masa yang terdekat ini aku akan kasih balik novel mu k...

8 comments:

  1. ececeh bibie ....dah ada buku kat fatimah syarha ... kenal x kita nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe,alhamdullilah , akhirnya impian tercapai memiliki buku ini siap ada tndatgn lagi..tapi siapa ni ya ...??

      Delete
  2. wahhh..seronoknyaaa...jeles3x..!!!!hehe..

    ReplyDelete
  3. dila : buku ni amat best .. buku ni sambungan daripada pemilik cintaku & denyut kasih medik..bB suda baca kedua-dua buku tu jadi agak rugi jika x baca buku ni ... :)

    ReplyDelete
  4. esesehhh , dapat suda ka ? pinjammm ? hahaha ;D

    ReplyDelete
  5. bole bha .. tp skrg sma si kak ana tu buku..pas dya la

    ReplyDelete
  6. dont be jealous my dear... you will read this book ..
    : )... happy reading...yayang

    ReplyDelete