Pages

Sunday 22 April 2012

Up Up In the Air




A.s.s.a.l.a.m.u.a.l.a.i.k.u.m warahmatullahi wabarakatuh


Minggu lepas , kami sekeluarga except my adek pergi ke Tawau sebab Umi dan Bapa berlepas dari Tawau untuk menunaikan umrah pada hari selasa .  Oleh kerana , aku terpaksa balik ke sandakan lebih awal kerana esoknya aku kena meneruskan tugas ku as a guru ganti.  Perjalanan dari Tawau ke Sandakan mengambil masa 6 jam jika naik bas , jadi aku memutuskan untuk naik eroplane yang hanya mengambil masa 40 minit . Flight ku berlepas jam 5.15pm , so pagi tu boleh la aku jalan-jalan lagi sama family...membeli apa yang patut.. , main sama baby fawwaz lagi jap..
Aku ni tersangat la obses masa naik eroplane tu , apa tidaknya lama sudah tidak naik kapal kan... gambar itu .. gambar ini .. okay la, malas maw cerita panjang memanjang .. tidak juga dipahamkan.. neyh , aku saji kan gambar-gambar akibat keobsesan aku itu..
ZaaaaSsss

 MasWings , here i come

Subahanallah


Erm.. the river

 Subahanallah .. indahnya ciptaanNYA..
renungan sejenak :
Bagaimana awan ini tergantung ?



No comments:

Post a Comment