Pages

Sunday 2 May 2010

Pesawat Ak5162

2 mei 2010 ... alhamdullilah penantian untuk berjumpa sama family ku telah sampai..mudah-mudahan la penerbangan ku selamat...flight ku nnt jam 5.50pm tapi c Bro Emang amik ku pagi...apa la maw dibuat nnt d LCCT....Ya ALLAH..enggak sabar sihh mo nemuin sama kluarga...cian pula sama ANA FARHANA...kaC tinggal dya di KUIS,perancangan semasa berada di sandakan sudah di rancang menggunakan Otak anugerah ALLAH ini..SYUKUR...mudah-mudahan apa yang dibuat tn dirancang tidak melanggar syarak..

planning semasa berada di sandakan :
6mei            p amik buku Pemilik Cintaku d rumah c Isha
6mei            p SMAS amik slip  result SPM.. 
8 mei           p bandar n meet daya nasip,ayue,wawa n Era                  
9 mei           Balik KUIS flight 10 pg..jumpa my sis di sana..

        ( selain hari diatas..hari untuk hang out sama FAMILY TERCHENTA )

1 mei 2010 ..jalan g MASJID JAMEk..sama Wardah n Isha n Ana...aQ p cari tudung utk UMI TERCHENTA n bli SOLUSI...best jg la...mungkin yang nda best nya ..time ptg ,ujan pula....apa pon..enjoy juga la...ALHAMDULLILAH....

2mei...awl btol aku g LCCT...jam 10am sda smpi d lcct...nda la ak taw wat pa tem 2...dorang abu datang jam12 lgpun dorang mo amik c apiz kn,lps c apiz smpai,dorang pun trus blik n tinggal la aku sorang2 d epot...tem zohor aku mo smbhyg skli tu mnta la sma ada 2 makcik2 c2..skli 2 abis jak ak abis smbyg trus aku tgk,xda sda tu makcik..d bg tggal lek bha brng ku c2,naseb baik nda ilang....

jam 5 petang ak p check in sda...1st2 tu scan luk barang mana taw ada brg yg nda dsuruh bawa..tapi aku nda la bw brg2 g2 2...aku kan anak malaysia yang baik ( INSYAALLAH )..prasan sendiri lek...skali aku mo p timbang brg punya men aku punya kotak buku n bagasi tue melebihi had muatan...smua nya rm120..adoii..poning den ha...dalam wallet ada rm30,d bank ,duit yang ada pun nda sampai rm50..battery hp pun heng lagi..lowbat..top2 mati trus tu hp...adoii...trpksa ak p cari ATM n public fon..nseb baik ada syiling lg..klu nda mNAngis la ak tem 2..nda la aku tpulang p sabah...mnelefon la ak bliau ku di sNdkn bgtaw kesulitan yang sedang di alami....pa lagi,punya men bapa ku mgamuk tem aku bgtaw dia..nseb baik da abg gai,bole la dia p msuk kan duit d BANK ISLAM..jam 5.35pa ,abg ku da msuk kan ak duit..lps bg kuar duit 2,salah masuk lek balai pelepasan..ak p msuk balai pelepasan antarabangsa....hahha..pa lg smua org eran tgk aku..pa lagi,berlari ak p balai pelepasan dalam negeri..then p timbg lagi kotak buku n dcas rm90...huhu...mgikut kata kakak ku..berlepas jam 5.50pm tapi jam 6.30pm blom lek naik kapal terbag...adoii....delay lg...tem ne jam 7.30pm baru terbang...sampai sandakan dalam jam11....tidoorr jak dlm kapal terbang..ye la..mo berbual dgn org sbelah,dua2 lelaki..aku kn dduk di tgh2...tpksa kecik kn diri...Alhamdullilah sampai jg aku akhirnya d Sandakan setelah hampir setengah tahun Nda balik..SHERONOKNYERR..

No comments:

Post a Comment