Pages

Sunday 28 February 2010

eLoww...

Lma sda Oo x bka ne Blog..mCm cacing kerawiT sda..bLog ne dr masa ke semasa nak di uPgRade kn...ntahLa nk tulis apa..eXam tinggal 3paper lagi..b.arab,enG n sirah at-tarbiyah..bersyukur aku kepada-Mu ya Allah...aku bersyukur kerana semua carry mark amat memuaskan hati ku...semoga aku tidak riak dengan kelebihan yang engkau brikan kepada hambamu ini Ya Allah..Aku masih memerlukan-Mu ya Allah..ya Allah,tetapkan lah iman ini,permudahkanlah segala urusanku sepanjang aku bergelar mahasiswa..bahagiakanlah kedua ibubapaku..adik-beradik ku dan sahabat-sahabat ku ya Allah..aku amat merindui mereka semua....JAuhkan lah hati ini dengan sifat riak,takbur,kedekut..dan jauhkan lah kati ini daripada mencintai kaum adam...mudah-mudahan aku dapat menjaga hati ini Ya Allah..aku berlindung kepada-Mu...

No comments:

Post a Comment