Pages

Friday 9 November 2012

NtahhapahapaNtah 1

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

Maw pinjam 30 minit untuk baca luahan aku ini.. kalau terlebih 30 minit , gi cafe yang terdekat order Sky Juice then cakap kat Makcik kat situ, " Makcik , skyjuice ini nnt si bibie yang bayar nanti ya!! "

PERHATIAN : Sila baca dengan 1 nafas ..  


" Tadi habis jak sesi mengurus diri, buka laptop cucuk hardisk dan layan RunningMan..Kononnya lepas jak 1 episod aku layan RunningMan,aku maw buka MS Word dan start buat assignment..TAPI,layan RunningMan pun xhabes dilayan pastu,kawan aku cakap.."B,jom g bilik sebelah..kita copy cerita..aku pun dengan semangat berkobar-kobar Eject hardisk then g bilik sebelah p copy cerita"..lepas jak sesi copy-mengcopy cerita , kawan aku cakap.."layan rooftop prince ini dua episod baru kita balik ya"..aku pun apalagi, Ok.jom layan..abis jak 2 episod, sambung pulak episod 4 , 5 .. sekali tengok jam ..wahh sudah pukul 12.00 am la..then,balik bilik buka laptop,facebooking-blogwalking..- last-last tanya hati " bibie,esok la baru ko start buat assignment mu" dan si bibie pun cakap " ok..esok pagi2 kita buat assignment yahh... ""

kesimpulannya : Erm .. apa ya !! si bibie sebenarnya seorang yang rajin *haha.Tipu =.='


Fawwaz : Cik bibie , boring nya dengar cerita mu ni ? bagus aku tidur dulu tatatititutu
Cik bibie : =.=' (hampehh)


No comments:

Post a Comment